سایت های با اتوریتی بالا همیشه در میان سئوکاران طرفداران زیادی دارند. لینک سازی از این وب سایت ها بسیار ارزشمند بوده و می تواند در کلمات رقابتی موجب پیشی گرفتن شما از رقبایتان گردند. به همین جهت در این نوشتار تصمیم گرفتیم که 14 سایت طلایی با دامین اتوریتی بالای 80 که می توانید روی لینک سازی آن ها حساب ویژه ای باز کنید را به شما علاقه مندان به سئو و بهینه سازی وب سایت معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید:

1- pbase.com – DA=84

یکی از بهترین وب سایت ها برای به اشتراک گذاری عکس هاست که می توانید در کنار تصاویر به تشریح وب سایت خود نیز بپردازید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

2- miarroba.com – DA=84

یکی از محبوب ترین سایت ها برای وبمستران بوده که می توانید در صفحه پروفایل خود با هرانکرتکست دلخواه بک لینک بسازید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

3- cs.astronomy.com – DA=83

یکی از سایت های محبوب برای علاقه مندان به نجوم است که می توانید به سادگی به هر تعداد می خواهید با انکرتکست دلخواه لینک سازی نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

4- eslgaming.com – DA=83

یکی از سایت های معتبر مورد علاقه گیمرهای سراسر جهان است که در آلمان طرفداران فراوانی دارد. شما می توانید چندین لینک مختلف در پروفایل خود بگنجانید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

5- datpiff.com – DA=82

یک سایت با پیش زمینه موسیقی است که به راحتی می توانید در آن یک پروفایل ایجاد نموده و لینک سازی برای سایت خود را انجام دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

6- hulkshare.com – DA=82

سایتی دیگر با پیش زمینه موسیقی که محبوبیت فراوانی دارد. در پروفایل شما در پایین نوار کناری یک بخش به نام my website قرار دارد که می توانید در آن جایگاه وب سایت خود را اضافه نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

7- gta5-mods.com – DA=81

اگر علاقه مند به بازی GTA باشید احتمالا این وب سایت بسیار جالب را می شناسید. این سایت دامین اتوریتی قابل توجهی داشته و از تمام کشورهای سراسر جهان بازدیدکننده دارد. لذا توصیه می کنیم که حتما در این وب سایت یک پروفایل ایجاد نمایید. در این وب سایت شما به سهولت می توانید هم وب سایت و هم سایر شبکه های اجتماعی خود را در قالب ایکون هایی کنار همدیگر اضافه نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

8- kongregate.com – DA=81

یک پرتال گیمینگ خیلی معروف که می توانید در آن پروفایل بسازید و به همین سادگی از این وب سایت لینک بگیرید. اگرچه اندکی زمان بر است اما توصیه می کنیم که حتما این کار را انجام دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

9- threadless.com – DA=80

یک سایت امریکایی جذاب و هنری که می توانید در آن یک پروفایل ایجاد و لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را اضافه نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

10- netbeans.org – DA=80

اگر با زبان برنامه نویسی جاوا آشنایی داشته باشید، احتمالا نام این وب سایت را تا به حال شنیده اید. در این وب سایت نیز می توانید پروفایل بسازید و لینک وب سایت خود را به راحتی در آن قرار دهید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

11- letterboxd.com – DA=80

یک سرویس شبکه اجتماعی است که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شما می توانید در بخش BIO پروفایل خود در این وب سایت تعدادی لینک بگنجانید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

12- magcloud.com – DA=80

این وب سایت به شدت مورد علاقه طراحان مجله هاست مخصوصا کسانی که در کار با فتوشاپ و InDesign  ماهر هستند. این وب سایت نیز دامین اتوریتی خوبی دارد که می توانید روی لینک های آن حساب ویژه ای باز کنید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

13- quia.com – DA=80

وب سایتی بسیار بزرگ و گسترده که با آن می توانید بازی، نظرسنجی و یا هر نوع صفحه وب دیگر ایجاد نمایید. با توجه به این که ساخت هر نوع صفحه وب در این وبسایت عملی طبیعی قلمداد می شود، می توانید یک صفحه برای معرفی وب سایت خود به سادگی ایجاد نمایید.

نمونه صفحه برای لینک سازی

14- visual.ly – DA=80

یک سایت فوق العاده برای به اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها! برای لینک سازی در این وب سایت کافی است که یک اینفوگرافیک در رابطه با سایت خود تولید کرده و در این سایت به اشتراک بگذارید. هنگام وارد کردن این اینفوگرافیک در فیلد منبع می توانید آدرس وب سایت خود را وارد نمایید. بدین صورت به سادگی می توانید از این وب سایت برای سایت خود لینک بگیرید.

نمونه صفحه برای لینک سازی