خرید رپورتاژ آگهی از منابع معتبر یکی از استراتژیهای بسیار مناسب جهت تقویت تدریجی رتبه و برند سایت میباشد. در حال حاضر مطابق با جدول زیر، به طور کل ۴ نوع رپورتاژ در سئوسل قابل ارائه میباشد:
رپورتاژ خبری و مجله ای (PDN) | بیش از ۵۰ سایت خبری |
رپورتاژ وبلاگی (PBN) | بیش از ۶۰۰ وبلاگ پارسی |
رپورتاژ دانشگاهی (EDU) | بیش از ۲۰ سایت دانشگاهی |
رپورتاژ برند منشن | بیش از ۶۵۰ منبع معتبر |



انواع سایت جهت خرید رپورتاژ
در واقع تولید محتوای یک رپورتاژ می تواند تاثیر فوق العاده زیادی در اثرگذاری یک رپورتاژ داشته باشد. بنابراین لازم است در نگارش محتوا دقت کافی لحاظ نمائید. همچنین جهت سفارش تولید محتوا رپورتاژ آگهی می توانید آن را به تیم قدرتمند تولید محتوای سئوسل بسپارید.

خرید رپورتاژ آگهی خبری از سایت های خبری و مجله ای
سایتهای خبری یا مجله ای به دلیل داشتن فعالیت زیاد و تولید محتوای مکرر (به طور معمول، انتشار روزانه محتوا)، بهترین و موثرترین منابع جهت درج رپورتاژ محسوب میگردند. این سایتها به دلیل اهمیت بالایی که دارند اغلب تعرفههای بیشتری را جهت انتشار رپورتاژ تعیین نمودهاند. به رپورتاژهایی که در این گونه سایت ها درج می گردند رپورتاژ آگهی خبری گفته می شود.



تعرفه و قیمت خرید رپورتاژ خبری و مجله ای
هزینه ثبت رپورتاژ خبری در سایت های خبری و مجله ای به صورت زیر بوده و در قالب پکیج های زیر قابل ارائه می باشند.
جهت دریافت نمونه هایی از لیست وب سایت های PDN، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید.
انتشار رپورتاژ در وبلاگ (خرید رپورتاژ آگهی از وبلاگها)
وبلاگ های فعال نیز به وبلاگ هایی گفته می شود که علاوه بر تخصصی بودن موضوع محتوای هر وبلاگ، به طور مکرر به روزرسانی میگردند و این به روزرسانیهای پی در پی باعث به دست آوردن اعتماد بالا نزد گوگل خواهند شد و به دنبال آن در صورت درج رپورتاژ، ارزش و اعتبار آن رپورتاژ بالا خواهد رفت. تیم سئوسل با دارا بودن مجموعهای شامل حداقل ۲۰۰ وبلاگ فعال در حوزه های مختلف و عمومی، به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان رپورتاژ آگهی وبلاگی ایران شناخته میشود.

تنوع سرویس های وبلاگی برای درج رپورتاژ آگهی
تیم سئوسل در حال حاضر تماماً در سرویس های وبلاگدهی پارسی در حال فعالیت بوده و امکان ثبت رپورتاژ آگهی وبلاگی را برای کلیه عزیران فراهم نموده است.
هزینه و قیمت رپورتاژ آگهی وبلاگی
قیمت ثبت رپورتاژ وبلاگی در سرویس های وبلاگدهی ایرانی مطابق با جداول قیمتی زیر می باشد.
جهت دریافت نمونه هایی از لیست وب سایت های PBN، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید.
خرید رپورتاژ آگهی از وبلاگ های دانشگاهی (با پسوند EDU)
حتماً مطلع هستید که سایت های دانشگاهی که دارای پسوند EDU هستند از دید اعتبار و قدرت در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارند و در صورتی که از این سایتها بک لینک تهیه نمائید، می توانید اعتبار و قدرت فوق العاده ای را به سایت خود منتقل کنید.
به همین خاطر تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه ای از وبلاگهای دانشگاهی، خدمات رپورتاژ دانشگاهی EDU را نیز خدمت شما ارائه خواهند نمود. تعرفه و قیمت رپورتاژهای دانشگاهی و لیست سایت هایی که در حال حاضر امکان انتشار رپورتاژ در وبلاگ های این منابع وجود دارد در ادامه قابل مشاهده می باشد.
ثبت رپورتاژ آگهی در شبکه های اجتماعی (web 2)
تیم سئوسل همچنین با دارا بودن مجموعه ای شامل حداقل ۱۲۰ سرویس شبکه های اجتماعی و وب ۲، آماده درج رپورتاژهای شما در این سرویس ها می باشد.
هزینه رپورتاژ آگهی با تخفیف ویژه در قیمت ها و تعرفه ها
کلیه پکیج های رپورتاژ سئوسل به همراه تخفیفات ویژه لحاظ شده اند و پکیج های بزرگ تر شامل تخفیفات مناسب می باشند. به همین خاطر قیمت رپورتاژ آگهی در سایت سئوسل بسیار اقتصادی هستند.
🔸 سوالات متداول 🔸
✅ رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی که گاهاً اصطلاح ریپورتاژ را نیز با خود یدک میکشد، روشی از برندسازی و بازاریابی اینترنتی بوده که باعث میگردد در دنیای وب شناخته تر شوید. حتما شما نیز سایتهایی را مشاهده کردهاید که علاوه بر موضوع سایت، به موضوعاتی پرداختهاند که ممکن است وابستگی موضوعی زیادی به موضوع سایتشان نداشته باشد اما این کار را به قدری با دقت و ظرافت انجام دادهاند که به راحتی مخاطب را جذب محتوای رپورتاژ آگهی میکنند.
سایتی خبری را در نظر بگیرید که در رابطه با یک محصول، خبری را تهیه نموده است و در انتهای خبر به معرفی یک سایت پرداخته که این سایت به عنوان تولیدکننده آن محصول میباشد. به عنوان مثال در رابطه با نوعی از بیماریها مطلبی تهیه کرده و سپس با بیان توضیحاتی درباره آن بیماریها، داروی درمان آنها را نیز معرفی نموده و یک شرکت داروسازی را به عنوان تنها تولیدکننده آن دارو نام میبرد و با یک کلمه کلیدی بسیار هدفمند و مناسب به سایت آن شرکت لینک مستقیم و فالو میدهد. این نوع از تبلیغات که با عنوان “ریپورتاژ خبری” شناخته شده است، یکی از قویترین و موثرترین نوع تبلیغات و همینطور یکی از راههای مهم افزایش رتبه سایت شما به دلیل دریافت لینک مستقیم و معمولا follow میباشد.
✅ منظور از خرید رپورتاژ آگهی معتبر چیست؟
تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه سایتهای معتبر خبری و مجله ای و با در اختیار داشتن وبلاگهای فعال پارسیزبان، پکیج خرید ریپورتاژهای با کیفیت را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهند کرد که پس از سفارش، رپورتاژها به صورت منظم و تدریجی (و یا مطابق هرگونه استراتژی که صاحبان رپورتاژ مدنظر دارند توسط کمپین رپورتاژ آگهی) در کلیه سایتهای مجموعه منتشر میگردند و برای تمامی رپورتاژها نیز به صورت جداگانه بک لینکهایی جهت قدرت بخشیدن (در صورت نیاز مشتریان گرامی) ایجاد میگردند که این امر باعث قدرت بخشیدن بیشتر به رپورتاژهای خریداری شده و در نتیجه قدرت بخشیدن به سایت شما و به دنبال آن، افزایش رتبه سایت شما خواهد شد.
✅ چرا خرید رپورتاژ آگهی مهم است؟
رپورتاژ یکی از راه های برندسازی محسوب می شود و از آنجائیکه معمولاً در رپورتاژها، لینک وب سایت و یا وبلاگ شما در متن رپورتاژ قرار می گیرد، می تواند تاثیر چشمگیری در سئوی سایت شما داشته باشد.
✅ تفاوت خرید رپورتاژ آگهی خبری و رپورتاژ آگهی وبلاگی چیست؟
رپورتاژ آگهی ها به هر شیوه ای که باشند دارای ارزش و اعتبار هستند اما در این بین، ثبت رپورتاژ در برخی از منابع ارزش فوق العاده بیشتری دارد. به عنوان مثال ثبت رپورتاژ در سایت های خبری و یا مجله ای و سرگرمی تاثیر فوق العاده زیادی نسبت به رپورتاژهای وبلاگی خواهند داشت. یکی از تفاوت های بارز و آشکار رپورتاژهای خبری و وبلاگی، قرار گرفتن رپورتاژ وبلاگی در ساب دامنه است. در برخی از سرویس های وبلاگدهی، قدرت دامنه اصلی سرویس، به زیردامنه (یا همان وبلاگ) منتقل نمی شود.
البته دلایل دیگری همچون بازه های زمانی بروزرسانی های سایت ها و وبلاگها (فعالیت مکرر سایت ها و وبلاگ ها) نیز می تواند بین سرویس های مختلف تفاوت ایجاد نماید. به همین خاطر توصیه می گردد انتشار رپورتاژ در سایتهای خبری یا مجله ای همواره در اولویت بیشتری قرار گیرد و یا اینکه به صورت همزمان و با یک استراتژی مناسب منتشر گردند. در صفحه خرید بک لینک در این مورد به طور کامل توضیح داده ایم و پکیج های متنوعی در این مورد ارائه نموده ایم.
✅ خرید رپورتاژ آگهی دائمی است یا موقتی؟
هیچکدام از سرویسها و خدمات سئو در سئوسل دارای ضمانت پشتیبانی دائمی [نمیباشند]. با این حال کلیه پلن های رپورتاژ آگهی سئوسل بدون محدودیت زمانی می باشد و تا زمانی که سرویس ها و سایت های انتشار دهنده به فعالیت ادامه دهند، در سایت های مذکور در حالت انتشار قرار خواهند گرفت. لطفاً توجه داشته باشید که اغلب سایت ها و سرویس هایی که منتشر کننده رپورتاژ هستند تا زمانی که در حال فعالیت هستند، اقدام به حفظ کلیه محتوا به صورت دائمی می نمایند. با این حال برخی از سایت ها یا سرویس ها نیز ممکن است پس از مدت معینی اقدام به تغییر محتوا، حذف محتوا، اتمام سرویس دهی و اتمام فعالیت و غیره نمایند که در این صورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه تیم سئوسل به عنوان مجری انتشار رپورتاژ نخواهد بود.
✅ اثرگذاری و خرید رپورتاژ آگهی تضمینی است؟
همانطور که شرح داده شد، در مبحث سئو، به دلیل تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل و تغییرات شدت رقابت، نمی توان تضمینی ارائه نمود و لازم است با یک استراتژی دقیق و کاملاً هدفمند حرکت نمائید. تیم سئوسل کلیه رپورتاژ ها را مطابق با استراتژی مورد درخواست مشتریان گرامی انتشار خواهند داد.
✅ دامین آتوریتی (Domain Authority یا DA) سایت ها و وبلاگ ها چقدر است؟
ما در سئوسل تحت هیچ شرایطی، معیارهایی همچون DA را ملاک برای لینک سازی قرار نمی دهیم. در صورتیکه باور و عقیده شما، اهمیت بالای DA سایت ها و وبلاگ ها جهت لینک سازی می باشد، ممکن است خدمات ما مناسب شما نباشد.
محاسبه DA که یک پارامتر ابداعی در سایت MOZ می باشد، صرفاً بر اساس نوع و میزان بک لینک سایت هاست، در حالیکه به کیفیت لینک ها اشاره ای ندارد. به عبارت دیگر، ممکن است سایتی دارای DA برابر با ۳۵ بوده اما به صورت اسپم لینک سازی و یا فعالیت کرده باشد که ثبت رپورتاژ در چنین سایتی می تواند برای سایت شما ریسک بیشتری در مقایسه با سایتی که دارای DA برابر ۵ بوده و به صورت منطقی لینک سازی و فعالیت کرده است، به همراه داشته باشد.
- اکثریت وبلاگها دارای DA بالاتر از ۴۰ هستند و در قالب ساب دامنه می باشند.
- سایت های خبری دارای DA متفاوت از ۳ الی ۲۵ بوده که تمامی سایت ها دارای دامنه ir می باشند.
- اولویت سئوسل، افزایش DA سایت شما نمی باشد، بلکه افزایش رتبه سایت یا صفحه در کلمه موردنظر شما می باشد.
توضیحات بیشتر در رابطه با آتوریتی رپورتاژها و تاثیر آنها در افزایش رتبه سایت را در مقاله تاثیر آتوریتی رپورتاژ در افزایش رتبه سایت درج کرده ایم که پیشنهاد میکنیم به طور کامل و با دقت مطالعه فرمائید.
✅ نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و متن رپورتاژ با کیفیت و سئو شده چگونه است؟
موفقیت یک رپورتاژ آگهی را محتوای آن تعیین می کند. اگر به دنبال آن هستید که اثربخش ترین رپورتاژ را منتشر کنید لازم است تولید محتوای رپورتاژ آگهی را با حرفه ای ترین شکل ممکن و با کیفیت بالا انجام دهید.
یک محتوای رپورتاژ خوب که اصطلاحاً با عنوان “محتوای سئو شده” نیز می شناسند، دارای فاکتورهاییست که باعث می شود رپورتاژ شما بیشترین تاثیرگذاری را بر روی سئوی سایت شما و یا حتی جذب مستقیم مخاطبان داشته باشد.
تیم سئوسل در نحوه نگارش متن رپورتاژ، مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد. کافیست پس از ثبت سفارش، با ارسال تیکت از بخش کاربری به واحد طراحی سایت و سئو، این مورد را مطرح نموده و پشتیبانی های لازم را دریافت نمائید.
همچنین می توانید در حین ثبت سفارش، تولید محتوای کامل رپورتاژ آگهی را به تیم تولید محتوای سئوسل بسپارید تا از دغدغه تولید محتوای رپورتاژ به دور باشید.
✅ چگونه کلمه کلیدی مناسب و موثری را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟
پروسه انتخاب کلمه کلیدی مناسب یکی از حساس ترین و مهمترین و به همان میزان نیز جزو وقتگیرترین فعالیت هاست. انتخاب کلمه کلیدی مناسب نه تنها برای ثبت رپورتاژ بلکه لازم است در سئو داخلی سایت نیز رعایت گردد.

در صورتیکه در انتخاب کلمه کلیدی برای رپورتاژ آگهی خود مردد هستید، پس از ثبت سفارش، با ارسال تیکت، از تیم پشتیبانی سئوسل جهت انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای رپورتاژ مشاوره های لازم را دریافت نمائید.
✅ لینک سازی برای رپورتاژ آگهی ثبت شده خوب است یا بد؟
چنانچه لینک سازی ها با تعدادی معقول و غیراسپم باشند، می توانند به شدت برای افزایش قدرت رپورتاژ و تاثیر پیذیری آن مفید باشند. به همین خاطر پیشنهاد می گردد در صورتی که قصد لینک سازی برای رپورتاژ آگهی ثبت شده خود دارید حتما با تعداد بسیار محدود و در منابع معتبر همچون وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی این کار را انجام دهید. شما می بایست سعی نمائید که لینک سازی ها به صورت کاملا طبیعی جلوه نمایند تا از جریمه های گوگل به دور باشید. بنابراین در حالت عادی پیشنهاد ما عدم انجام لینک سازی بوده اما در صورتیکه از صحت و کیفیت لینک سازی اطمینان دارید، پیشنهاد ما لینک سازی به تعداد محدود اما در منابع معتبر خواهد بود.

✅ چه قدر زمان نیاز است تا انتشار رپورتاژ آگهی تکمیل شود؟
کلیه پکیج های رپورتاژ آگهی سئوسل با توجه به استراتژی مدنظر شما و در بازه های زمانی موردنظر شما انتشار خواهند یافت. همچنین می توانید با توجه به پکیج انتخاب شده، بهترین بازه های زمانی انتشار را به سئوسل بسپارید.
✅ آیا رپورتاژ در دسته بندی تخصصی سایت قرار می گیرد؟
در صورتیکه دسته بندی مرتبط با محتوای رپورتاژ در منبع درج رپورتاژ آگهی سئوسل وجود داشته باشد، در همان دسته بندی بدون هیچ گونه هشتگ یا برچسب با عنوان #رپورتاژ و موارد مرتبط منتشر خواهد شد تا از جنبه تبلیغاتی بودن پست موردنظر به دور باشد. در صورتی که دسته بندی موردنظر شما در سایت موجود نباشد، در دسته بندی عمومی قرار خواهد گرفت.

این در حالیست که بسیاری از منابع درج رپورتاژ، با قرار دادن رپورتاژ ها در دسته رپورتاژ و یا با درج هشتگ و برچسب رپورتاژ علناً و رسماً اعلام می کنند که این پست یک رپورتاژ است و بدیهی است که می تواند از ارزش و قدرت آن رپورتاژ آگهی به سادگی بکاهد.
انتشار رپورتاژ آگهی طبیعی اصول خود را دارد و ما در صفحه انتشار رپورتاژ آگهی طبیعی به طور کامل در این مورد توضیح داده ایم.
✅ چگونه یک متن حرفه ای برای رپورتاژ بنویسیم؟
تاکید ما همواره این است که برای رپورتاژ خود یک متن یکتا و غیر کپی نگارش نمائید. تاثیراتی که انتشار رپورتاژ آگهی با یک متن یکتا در مقایسه با متن کپی شده از سایت ها و یا منابع دیگر دارند به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند.
✅ تاثیرگذاری ثبت و خرید رپورتاژ آگهی در سئو چه زمانی پدیدار می شود؟
هیچ زمان مشخصی در این باره قابل پیش بینی نیست. ممکن است تاثیر درج رپورتاژ بلافاصله پس از ایندکس شدن آن نمایان شود و همچنین این تاثیر گذاری ممکن است تا ۴ ماه یا بیشتر نیز به طول بیانجامد و چه بسا ممکن است هیچ گونه تاثیرگذاری مثبت یا منفی نیز نداشته باشد. همه چیز به استراتژی کلی و رعایت کلی فاکتورهای مختلف سئو داخلی و خارجی سایت شما وابسته است.
✅ تعداد لینک و عکس مجاز در رپورتاژها چقدر است؟
در حال حاضر می توانید حداکثر تا ۳ لینک فالو و یک عکس با حجم حداکثر ۵۰ کیلوبایت در متن رپورتاژ قرار دهید. توجه داشته باشید که امکان درج عکس در متن رپورتاژهای وبلاگی امکان پذیر نمی باشد و تصاویری که برای ثبت در رپورتاژهای خبری ارائه می نمایید می بایست یونیک و غیرتکراری باشند.
انتخاب تعداد لینک و عکس در هر رپورتاژ به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در صفحه تعداد لینک و عکس مجاز در رپورتاژ آگهی در مورد آن توضیح داده ایم.
✅ رعایت نکات امنیتی پس از ثبت رپورتاژ چقدر اهمیت دارد؟
رعایت نکات امنیتی در کل پروسه لینک سازی و دیگر فعالیت های سئو خارجی دارای اهمیت است. از آنجاییکه ثبت رپورتاژ آگهی نیز یکی از فعالیت های سئو خارجی محسوب می شود لازم است برخی از نکات امنیتی مهم را رعایت نمائید. به عنوان مثال:
- در حین لینک سازی به هیچ عنوان چند لینک رپورتاژ را داخل یک متن قرار ندهید.
- پس از دریافت گزارشات، هرگز لینک های رپورتاژ را با مرورگر کروم باز نکنید.

هر عملی که مشخص نماید رپورتاژها عمداً توسط شما و با هدف کسب رتبه در گوگل انتشار یافته اند می تواند منجر به پنالتی گوگل و یا بی اثر شدن رپورتاژها شود.
✅ آیا پکیج های بزرگ شامل تخفیف است؟
بله کلیه پکیج های انتشار رپورتاژ آگهی دارای تخفیف بوده که تمامی تخفیفات در قیمت گذاری ها لحاظ گردیده است.
✅ مشاهده لیست سایت ها جهت خرید رپورتاژ از آن ها
رپورتاژهای ارائه شده در سئوسل به دلیل اینکه در گروه رپورتاژهای PBN و PDN دسته بندی می گردند، امکان انتشار لیست کامل سایت ها وجود ندارد. جهت مشاهده نمونه از منابع ثبت رپورتاژ سئوسل کافیست با تیم پشتیبانی از طریق ناحیه کاربری در ارتباط باشید.
✅ آیا امکان انصراف از سفارش وجود دارد؟
خیر پس از ثبت سفارش امکان انصراف و عودت وجه وجود نداشته و لازم است پیش از ثبت سفارش، مقررات سایت سئوسل را ملاحظه نمائید و در صورت موافقت با مقررات خدمات، اقدام به ثبت رپورتاژ نمائید.